تبديل فايل اسکن به متن

مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: جمعه 26 مهر 1392 ساعت: 22:24

تبديل فايل اسکن به متن

تکنولوژي تبديل تصوير به متن را OCR يا Optical Character Recognition گويند. براي تبديل فايلهاي PDF که به صورت اسکن و عکس مي باشند و همينطور براي تبديل تصاوير محتوي متن به فايل Word مي توانيد از طريق وب سايت اين کار را به صورت آنلاين انجام دهيد.

• اگر office 2007 نصب کرده ايد. تصوير حاوي متن را با OneNote باز کنيد. روي تصوير کليک راست کرده و گزينه Copy Text from Picture را انتخاب کنيد. سپس متن را در يک فايل ورد ذخيره کنيد.

• اگر office 2003 نصب کرده مي توانيد تصاوير با فرمت TIFF را به متن تبديل کنيد. اگر فرمت تصاوير شما TIFF نيست نگران نباشيد با برنامه ساده Paint انواع فايل تصوير قابل تبديل به فرمت TIFF است. سپس آنرا با برنامه Microsoft Office Document Imaging باز کنيد. روي آيکون چشم کوچک کليک کنيد تا عکس را تحليل کند. سپس روي آيکون ورد کليک کنيد تا متن را به برنامه ورد منتقل کند.

ocr

• مي توانيد از طريق وب سايتهاي زير اين کار را به صورت آنلاين انجام دهيد.

http://www.scannedpdftoword.com

http://www.onlineocr.net

• همچنين نرم افزار رايگان زير نيز مناسب است:

نرم افزار رايگان WinScan2PDF

اما بهترين کار براي تبديل تصوير به ورد استفاده از microsoft office onenote است. اين برنامه با نصب microsoft office 2003 و microsoft office 2007 نصب مي شود و براي پيدا کردن آن فقط به all program در start menu برويد.

 


Get our toolbar!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تازه ترين مطالب
لينک هاي مفيد
ابزارک هاي وبلاگ