نامه فروغ فرخزاد شاعر عصر معاصر

مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: چهار شنبه 4 دی 1392 ساعت: 1:24

علاقه و محبت شدیدی که سابقا نسبت به تو ابراز می کردم

 دروغی بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

 روز به روز بیشتر می شود و هرچه بیشتر تو را می شناسم

 به دو رویی تو بیشتر پی می برم

این احساس تو در قلب من جای می گیرد که بالاخره باید روزی

 از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم

 دوست و رفیق و همراه تو باشم

 اگر دوستی ما همچون گل های بهاری کوتاه بود ولی

 در همین مدت کوتاه

 توانستم به طبیعت فرومایه و هوس های زشت تو پی ببرم

 بسیاری از اخلاق و صفات تو برایم روشن شد و مطمئن هستم

 این خشونت طبیعی و تند خویی بالاخره تو را بد بخت خواهد کرد

 اگر دوستی ما ادامه پیدا کند ، من تمام عمر

 را به پشیمانی خواهم گریست و اگر به افسانه آشنائیمان پایان دهیم

 خوشحال خواهم بود و حالا لازم است بگویم

 که چنین موضوعی را هیچ  وقت فراموش نکن و مطمئن باش

 که این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت کننده است که اگر

 بخواهی در صدد دوستی ظاهری باشی و بنابراین از تو می خواهم

 جواب نامه ام را ندهی ، چون نامه ات سراسر

 دروغ و تظاهر خواهد بود و فاقد هر گونه

 محبت است ، تصمیم گرفته ام برای همیشه

 تو را فراموش کنم  چون به هیچ وجه نمی خواهم 

 خود را راضی کنم که دوستت داشته باشم و دوست و رفیق تو باشم

 حالا اگر می خواهی به احساس درونی من پی ببری نامه را یک خط در میان بخوان


Get our toolbar!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تازه ترين مطالب
لينک هاي مفيد
ابزارک هاي وبلاگ