حقوق های شرکت گوگل

مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت: 22:8

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت گوگل یکی از موفق ترین شرکت های تکنولوژی جهان است و جای تعجبی نیست که دستمزدها در این شرکت نیز بالا باشد. وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر فهرستی از میزان درآمد برخی از مشاغل در شرکت گوگل را منتشر کرده که بنابراین فهرست میزان دستمزد یک مهندس ارشد نرم افزار نزدیک به 153 هزار دلار در سال است. در واقع این سرمهندسان بیشترین دستمزد را در شرکت دریافت می کنند. درآمد یک مهندس تحقیق در این شرکت نیز 140 هزار دلار در سال است.

یک مهندس تحقیق نرم افزار که باید به پروژه های جدید بیاندیشد نیز در شرکت گوگل نزدیک به 127 هزار دلار درآمد دارد و درآمد مهندس فروش و مهندس نرم افزار در گوگل نیز  حدود از 119 هزار دلار در سال است. نکته جالب توجه در میان دستمزد مهندسان در شرکت گوگل، دستمزد آن دسته از مهندسان نرم افزار است که ابتدا به صورت کارآموز در گوگل مشغول به کار می شوند، یک مهندس نرم افزار کارآموز در گوگل در یک سال مبلغی بین 70 تا 90 هزار دلار دریافت می کند و اگر جایگاه این فرد از کارآموز به کارمند رسمی ارتقا یابد، دستمزد آن نیز تقریبا دو برابر خواهد شد.

 

...

 

ازصفحه linkedin ما نیز دیدن فرمایید و در آن عضو شوید


Get our toolbar!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تازه ترين مطالب
لينک هاي مفيد
ابزارک هاي وبلاگ